Bilgilendirme ve Satın Alma Şartları

Genel satış şartları

1. Bu siteden Yazar Kasa POS satın alma başvurusu yapabilmeniz için, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayınlanan “Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihaz Kullanma Mecburiyetine İlişkin Vergi Usul Kanunu Tebliğleri” gereği yetkilisi olduğunuz firmanızın Ödeme Kaydedici Cihaz (ÖKC) kullanma yükümlülüğü olması gerekmektedir.
2. Firmanızın ÖKC kullanma yükümlülüğü olup olmadığını T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı’nın https://ynokc.gib.gov.tr web adresinden kontrol edebilirsiniz.
3. Firmanızın ÖKC kullanım yükümlülüğü olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ödemeniz 15 iş günü içerisinde kartınıza iade edilecektir.
4. Cihaz satışı PTS Teknoloji A.Ş. Şirketi tarafından yapılacaktır.
5. İstanbul, Ankara ve İzmir illeri için öğlen saat 12.00’ye kadar alınan siparişler aynı gün teslim edilip kurulacaktır. Öğlen 12.00’dan sonra alınan siparişler ertesi gün teslim edilip kurulacaktır.
6. Diğer iller için öğlen saat 12.00’ye kadar alınan siparişler aynı gün kargolanacaktır. Öğlen 12.00’dan sonra alınan siparişler ertesi gün kargoya verilecektir. Kurulum kargonun ulaşmasına müteakip bölgedeki yetkili servis tarafından yapılacaktır.

Adres:
Oruçreis Mah. Tekstilkent Cad. Tekstilkent Sit. B03 Blok Apt.No 10AK/1B03 Esenler/İstanbul
Telefon: 0212 356 8324
e-posta: info@paytech.com.tr

7. Ödemeniz, başvurunuzu yaptığınız bankanın Sanal POS ödeme platformu üzerinden güvenli şekilde gerçekleştirilecektir.
8. Faturanız e-posta ile gönderilecek, bir kopyası da cihaz kuruluşu sırasında işyeri yetkilisine verilecektir. Faturanızın çıktısını sitemizin “Sipariş takibi” bölümüne şifreniz ile girerek de alabilirsiniz.

Garanti, kuruluş, bakım, onarım
1. Cihazınızın teslimat ve kuruluş hizmeti ücretsizdir.
2. Cihazınızın teslimatı ve kuruluşu, işyerinizin bulunduğu bölgeye bağlı olarak en geç İstanbul il sınırları içerisinde 5 iş günü İstanbul il sınırları dışında 10 iş günü içerisinde tamamlanacaktır.
3. Cihaz ruhsatı ve garanti belgesi, cihaz kuruluşu sırasında işyeri yetkilisine teslim edilecektir.
4. Cihazınızın kuruluş işleminin tamamlanabilmesi için, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı ÖKC satış sorgulama çıktısının işyeri yetkilisi tarafından imzalanması gerekmektedir.
5. Cihazınız ile ilgili kuruluş, garanti, arıza, bakım/onarım desteği Ingenico Ödeme Sistem Çözümleri A.Ş. ve Ingenico Ödeme Sistem Çözümleri A.Ş. tarafından yetkilendirilmiş servisler tarafından sağlanacaktır.
6. Ingenico Yazarkasa POS Çağrı Merkezi: 0 850 250 40 30
7. Cihazınızın garanti süresi, cihazınızın çalışır durumda teslim edilmesinden başlayarak 2 yıldır.

İptal , iade ve cayma hakkı şartları
ALICI Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren ondört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin bu Sözleşme’den cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması halinde:
a) Alıcı cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 (on) gün içerisinde Malı Satıcı’ya geri gönderir.
b) Cayma hakkı kapsamında iade edilecek Mal kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa Mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir.
ALICI, cihazı işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği sorumludur.

1. Satın aldığınız cihaz malileştirildikten sonra iptal veya iade mümkün değildir.
2. Satın aldığınız cihazın başvurunuzun onaylanmasından başlayarak İstanbul il sınırları içerisinde 5 iş günü İstanbul il sınırları dışında 10 iş günü içerisinde çalışır şekilde teslim edilememesi halinde, dilerseniz satışın iptalini ve ödemenizin iadesini talep edebilirsiniz.
3. Sözleşme-kanuna uygun caymalar dahil sipariş iptallerinde ve Sözleşme fesihlerinde, Ürün bedeli tahsil edilmiş ise, azami 14 gün içinde ALICI’ya iade edilir. Aşağıdaki kuralın gerekleri saklıdır. İade ALICI’nın SATICI’ya Ürün bedeli tediyesinde kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde yapılır. Örneğin Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de ALICI kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra aynı sürede ilgili bankaya iade edilir; bu tutarın bankaya iadesi işleminin SATICI tarafından yapılmasında sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalesi ve sorumluluk üstlenmesinin mümkün olamayacağını şimdiden kabul eder.. SATICI’nın iade edilecek bedel için, bu Sözleşme ve kanundan doğan mahsup, indirim ve tenzilat hakları vardır ve saklıdır.

Banka üye işyeri hizmeti
1. Satın aldığınız cihaz veya cihazlar üzerinde seçilen banka POS uygulamasının çalıştırılması için ilgili bankaya başvurmanız gerekmektedir.
2. Üye işyeri çalışma koşulları için bankanızla imzalanmış/imzalanacak üye işyeri sözleşmesi hükümleri geçerli olacaktır.

Diğer
1. Başvurunuz esnasında ileteceğiniz e-posta adresiniz ile cep telefonu numaranıza, satın alma süreci ile ilgili bilgilendirmeler yapılacaktır.

Çerezler
1. Web sitemizi ziyaretlerde, site kullanımına ilişkin bilgi toplamak için çerezler kullanılmaktadır. Çerez, bir siteyi ziyaret ettiğinizde sitenin bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza kaydettiği küçük boyutlu bir metin dosyasıdır.
2. Hemen hemen tüm internet tarayıcıları, çerezleri otomatik olarak kabul edecek şekilde ön tanımlıdır. Ancak çerezleri dilediğiniz gibi kontrol edebilir veya silebilirsiniz. Çerezleri yönetmek tarayıcıdan tarayıcıya farklılık gösterdiğinden ayrıntılı bilgi almak için tarayıcının yardım menüsüne bakılabilirsiniz.
3. Bilgisayarınıza yüklenen çerezler, istatiksel analizler, web sitesinin daha kullanışlı, verimli ve güvenli hale getirilmesi ve kullanıcıların ilgi ve ihtiyaçlarınıza göre ayarlanması için kullanılmaktadır. Herhangi bir kişisel veriniz çerezler aracılığı ile toplanmamaktadır.

Gizlilik ve kişisel verilerin kullanılması
1. Başvuru bilgilerinizin bir kısmı veya tamamı başvuruda bulunduğunuz banka Ingenico Ödeme Sistem Çözümleri A.Ş. tarafından yetkilendirilmiş servis firmaları ve resmi makamlar ile paylaşılabilir.
2. Yapmış olduğunuz başvuru ile, başvuru bilgilerinizin firmamız ve yukarıda belirtilen ilgili kuruluşlar tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olarak saklanmasını, işlenmesini ve paylaşılmasını kabul etmiş olursunuz.
3. Başvuru bilgileriniz cihaz satışı, kuruluşu, bakım/onarım hizmetleri, TSM hizmetleri, bankacılık hizmetleri ve diğer yasal zorunluluklar gereği işlenecek ve saklanacak, bu amaçlar dışında kullanılmayacaktır. Bilgilerinizin saklanma süresi asgari 10 yıldır.
4. Ödemede kullandığınız kart bilgileriniz firmamız tarafından saklanmamaktadır.

Bu veriler ayrıca kanunen gereken durumlarda ilgili Merci ve Mahkemelere iletilebilir. ALICI kişisel olan-olmayan mevcut ve yeni bilgilerinin, kişisel verilerin korunması hakkında mevzuat ile elektronik ticaret mevzuatına uygun biçimde yukarıdaki kapsamda kullanımına, paylaşımına, işlenmesine ve kendisine ticari olan-olmayan elektronik iletişimler ve diğer iletişimler yapılmasına muvafakat ve izin vermiştir.

ALICI SATICI’ya belirtilen iletişim kanallarından ulaşarak veri kullanımı-işlenmelerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurabilir. ALICI’nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafına iletişimler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir.

ALICI isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, aktarıldığı kişiler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesi sureti ile kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz, verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebi ile zarara uğrama halinde giderilmesi gibi konularda SATICI’ya her zaman yukarıdaki iletişim kanallarından başvurabilir ve bilgi alabilir.

Bu hususlardaki başvuru ve talepleri yasal azami süreler içinde yerine getirilecek yahut hukuki gerekçesi tarafına açıklanarak kabul edilmeyebilecektir.

INTERNET SİTESİ’ne ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; SATICI’nın anlaşmasına göre diğer üçüncü sahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları SATICI’ya aittir.

SATICI yukarıdaki konularda gerekli görebileceği her türlü değişikliği yapma hakkını saklı tutar; bu değişiklikler SATICI tarafından INTERNET SİTESİ’nden veya diğer uygun yöntemler ile duyurulduğu andan itibaren geçerli olur.

INTERNET SİTESİ’nden ulaşılan diğer sitelerde kendilerine ait gizlilik-güvenlik politikaları ve kullanım şartları geçerlidir, oluşabilecek ihtilaflar ile menfi neticelerinden SATICI sorumlu değildir.

ALICI’NIN KANUNİ BAŞVURU YOLLARI – YETKİLİ YARGI MERCİLERİ

Bu Sözleşme’den doğabilecek uyuşmazlıklarda, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca yasa gereği her yıl belirlenen-ilan edilen parasal sınırlar dâhilinde İl ve İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, bu sınırları aşan durumlarda İSTANBUL Tüketici Mahkemeleri görevli-yetkilidir. ALICI, işbu Sözleşme’de ve ayrılmaz parçasını oluşturan sipariş-sözleşme ön bilgilendirmelerinde (İNTERNET SİTESİ’nde) yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu Ürün/Ürün’lerin temel özellik-nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları, SATICI ve satışa konu Ürün ile ilgili diğer tüm ön bilgiler-bilgilendirmeler ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler-elektronik iletişim ve Sözleşme’nin yazılı bütün hususlarda önceden bilgi sahibi olduğunu, tamamını İNTERNET SİTESİ’nde elektronik ortamda gördüğünü ve yine tüm bunlara elektronik ortamda teyit-onay-kabul-iznini vererek Ürün’ü sipariş ile işbu Sözleşme hükümlerini kabul ettiğini kabul ve beyan eder.

Bilgilendirme ve Satın Alma Şartları